Friday 24 June 2011

KISAH 1 MINGGU YANG AKU LALUI DI SEKOLAH

              Assalamualikum to all muslim and hey for non muslim :) hye all readers !  Dah lama seyh aku tak mengupdate blog . haha . rindu seyyyyy >.< Hampir sebulan KOT . buzy sikit laaa . ye laaaa , tahun depankan nak spm . So , mesti kena start membusykan diri dari sekarang . kan ? Hey , where u go ? i wait for u . u know ? ouh , really , u wait for me ? hahaa . i'm busyy laaa . banyak homework and ada kerja kursus . sorry yer ghost . ouh ! okey , i understand :) your sorry accepted ! :D now , what u want story with all readers ? ouh, thanks ghost :) ouh , aku nak cerita pasal 1 minggu yang aku lalui kat sekolahh :D
               
            Okey-okey , first aku nak cerita pasal sabtu lepas .kate one week right ? mesti start dari lepas . okey , hari tu my father ajak pergi try lalu haighway senai-desaru KOT . yang baru bukak tu , masa tu dah petang laaa kan . Dalam pukul 5 or 5.30 p.m gitu . Pato kat dalam kereta . perbualan aku plus mak plus dad ! 


AKU : mak , iwan nak beli guitar boleh tak ? hihi , kumpul duit sendiri and pakai duit sendiri *ceyh xD

MAK : mak aku senyum je *dah ada chance dah boleh beli .  n die suruh tanya plak bapak aku , bolehtak ? haha .

ABAH : kau nak beli guitar . meh sini abah boleh buatkan , nnty abah amik keranda cina tu , abah buat guitar . kau nak x ? free je .  *percakapan abah ku sambil ketawa xD

MAK: turut ketawa .

AKU : haaa?   *buat muka pelik o.O''~~ HAHAHA XPPP

           Lepas tu , sampai pon kat desaru , dalam kol 7.30 gitu , lepas sembahyang maghrib . terus gerak pantai . walaweyh ! tenang sungguh suasana di waktu malam ! teringin nak picnic kat tepi pantai . dah lama tak picnic -..- . >.< 


           N then , hari ahadnyaa . Hari paling buat aku gombiro ! ape sal bro kau gembira sangat ? ! kau nak tau x ? ape ape ? nak tau jugak :) my father buy PS3 ! mana aku tak gembira weyh ! haha ! kau baikkan ? ! yang kau dah kenapa ttbe cakap mcm tu . mesti ada ape-ape nie ? ! kan ! haha . mcm tau-2 jelaa kau nie . aku nak tumpang sekaki . hihi xD err ? ! dah agak ! boleh :) yeah ! haha ! . KESAN GAME PS3 TERHADAP AKU . 


1.) TIDO LAMBAT 
2.)GOSOK BAJU TENGAH MALAM 
3.)BANGUN SUSAH 
4.) MAKANAN SEMUA DAH TAK MENJADI KEPENTINGAN . 


*itu je laaa cukup , tak nak bgytau lebih-lebih . time semayang , semayang ye :) perkara wajib ! 


              Story isnin-jumaat . TARIAN JOGET 1 MALAYSIA KAT SEKOLAH ? ! walaweyh . dah laaa pagi-pagi ada joget sebelom masuk kelas . n then petang pon ada joget . bapak ar ! tak nak mcm hitam pulakkan ! dah laaa panas gilerrrr ! --' *aku buat time pagi je , petang harapan laa aku nak gerak sekolah xd
tapi , bile dah joget ramai-ramai secara serius , best pulak tu ! lagi-lagi bile lagu pua chu kang keluar ! haha  . dengan tarian die . .MANTAP AR ! 


               Sabtu , sabtu ? hari nie laaa . amik result , first-first tadi aku dengan bapak aku pergi sekolah adik aku dulu amik result . Kat skola SKTU4 ! sekolah lama aku tuu ! dah lama aku tak datang semenjak sudah sekolah menenggah nie  :( bile masuk je sekolah tu , hati aku sayu bhai ! hahaha LOL . yelaaa , mana tak nya teringat  kawan-kawan , bestfriend semua kat sekolah tu . sekarang semua dah berpecah :) aku asyik tersenyum je bila masuk sekolah SKTU4 . terkenang zaman aku sekolah situ dulu . :'( . friends ! walau dimana pun korang berada , kawan lama tak akan pernah aku lupa  :') *sedih seyh ! :') 


k laaa . assalamualaikum :D see next time yar :')

No comments:

Post a Comment