Monday 6 June 2011

TREND DI FACEBOOK

      

           Assalamualikum , arini tulisan tukar kaler merah pulak sebab asyik pink je . haha . bak kata orang tua-tua mencuba sesuatu yang baru . okey-okey bercakap pasal trend kat facebookkan , semenjak kebelakangan nie semakin ramai pengguna-pengguna facebook menggunakan tulisan yang berwarna BIRU . contoh ayat seperti tulisan biru ialah : saya sayang awak ketat-ketat , aku sepak kau laju-laju 180km/h , ayat kau power gila dah la power gila pulak tu , maaf ! maaf ! maaf ! , bila awak marah saya pujuk tpy bila saya marah awak like dan banyak lagilah yang sewaktu denganyaa . haha . Bukan ape , kelakar tau tak aku baca bile budak-budak ni main tulisan colour-colour biru . Kadang-kadang aku tengok dieorang macam budak-budak pun ada . haha . biarlah asalkan dieorang bahagia . Kadang-kadang aku sendiri yang  seronok bile tengok dieorang main tulisan biru nie . hihi , sorang balas tulisan biru tu and sorang balasan tulisan biru nie .PELIK-PELIK JE xD  bukan ape , saja je aku beri pendapat aku , setiap orang ada pendapat tersendirikan ? haha . so nie pendapat aku . haha . JANGAN MARAH YER :) NANTY CEPAT TUA XD

2 comments: