Sunday 5 June 2011

THIS 2 WEEKS HOLIDAY MAKE ME MORE FATTER

          
         Assalammualaikum , hye semua ? bagaimana dengan percutian anda selama 2 minggu ini ? menarik ? seronok ? hebat ? cool ? sedih ? bosan ? campur-campur ?  haha . Hey dude , what u  talking about ? u topic said this 2 weeks holiday make me more fatter . oppsss , wrong said .  not me yar but you . hihi . hey dude . i'm  talking about this 2 weeks holiday . how they feel 2 weeks holidays . it juzt entry dude . calm down . ouh yarr ? hihi . grrrr ~  . korang semua mesti banyak homeworkkan ? dah siapkah homework anda ? bagaimana dengan kertas or homework yang diberi oleh cikgu anda ? masih ada lagi pada anda  ? atau dah koyak ? ronyok ? berlipat-lipat ? kotor ? haha . cuba jadi macam aku , tak payah buat *HAHA   NANTY BUAT JUGAK HOMEWORK , INSYALLAH . 
             
 Nanty bile naik sekolah , mesti cikgu anda-anda semua tanya kenapa tak buat homework ? haha . aku baru dapat 1 alasan or idea macam mana nak bgytau cikgu , tu pun tak taulaa kalau boleh lepas ker tak  . haha  . *RANCANGAN JAHAT HAHA 


CONTOH : (situasi murid dan guru)

 (GURU) : kenapa awak tak siapkan kerja rumah awak ? cuti dua minggu yang diberi tak cukup ker nak siapkan kerja rumah awak setakat kertas 2-3 helai nie ? HA !

(PELAJAR) : haa ? hihi . saya bukan tak nak buat cikgu , saya nie orangnyakan pembersih ,kan saya jenis yang tak suka mengotorkan kertas or ape-ape jela . Lagipun , dakwat pen tukan boleh merosakkan kertas yang suci lagi murni . Jadi saya sebagai pencinta kebersihan , tak sanggup *tiba-tiba keluar lagu awie - tak sanggup lagi aku,mengenang kisah lalu ~ hihi mengotorkan dan tak sampai hati nak mengotorkan kertas itu cikgu . asal saya nak buat je homework , bile saya terpandang je HOMEWORK tu , saya nak menangis . tak sanggup cikgu saya nak mencontong arang di muka kertas tu . *mood buat-buat sedih

(GURU) : Kepala ho ho ho ho takkkk awak laaa . nak sayang ulang lagi ? kepala ho ho ho ho ho tak awaklaaa . nak saya ulang lagi ? kepala ho ho ho ho tak awak laaaaaaaaaa ! *mood marah plus menjerit . ada saya kisah ker dengan semua tu . Kau pergi sekolah pun dengan kasut kau kotor ? Tu kau kater pembersih ? haaa ? haaa ? haaa ?!!!!!

(PELAJAR) : laaaaa . ingatkan tadi cikgu nak menyanyi lagu yang air minuman tu ,ape ae ? ho ho holiks . haa . dah ingat pun . *sempat menganjing . bukan saya tak nak basuh cikgu , time saya nak cuci kasut saya je tiba-tiba saya teringat homework . last-last dua-dua saya tak buat cikgu . adilkan saya buat macam tu ? >.< hihi . Cikgu , jangan marah-marah nanty cepat tua . cikgu nak cepat tua ker ? kang lari nanty suami cikgu . cikgu nak ker ? haa ? saya nasihatkan je . itu terpulang cikgulaa nak dengar ker tak . * pandai siaa budak nie guna helah lain .

(GURU) : ish budak nie . tempeleng kang . erghh ! huh ? *tiba-tiba mood cikgu berubah ceria sikit demi sedikit . haa ? X NAK ! X NAK ! X NAK ! cikgu tak maralaa dengan awak , cikgu tadi gurau-gurau je . maklumlaa cikgu teringin nak masuk pelakon terbaik . hihi . cikgu gurau-gurau jelaa . jangan marah ye , kan gurau itu lagi merapatkan sillaturahim antara awak dan cikgu ! takpe-takpe , awak tak buat homework pon tak ape cikgu tak mara :)

(PELAJAR) : :) . TERIMA KASIH CIKGU *dalam hati (YEAHHHH , AKHIRNYA BERJAYA . YEHAAAAAAAAA !)

               Amacam guys ? okey tak ? hahaha. idea giler . woi ! mana cerita yang kau nak cerita nie ? penat aku tunggu ! meleweh je ! huh ? laaa . sory yer . tak sengaja . okey-okey , back to topic *waaa dah panjang aku bercerita , baru nak masuk topic ? apekehenya -..- . erm , 2 minggu cuti ni membuatkan aku semakin gemuk dan gemuk dan gemuk disebabkan tido , makan , duduk rumah  and bla bla bla blaaaa ~ giler babehhh  . Punggung aku pun dah rasa kebas duduk kat rumah    haha . Tapi apakan daya , dah nasib macam nie . argh  lenjan ar  HAHA . Bosan giler tu duduk rumah selama 2 minggu ni . damn ! gile ar boring . boleh jadi gile plus plus plus . n cuti 2 minggu nie pon telah menjadikkan aku makin tak tido malam . gilerr laaa  4 ari --' . masuk hari ke 5 kepala aku dah melayang , malam tu kena tido awal gak . dherrr --' . so bad . nie semua angkara GAME GAME ANDDD GAME ! kalau main tu street menang tak per jugak tak tido , nie main banyak kalah je  aiseymen ! panas je . huh . nak aku hempok-hempok je PS tu . 


*errr , no idea --' . sory . we stop here . hihi :) 


ASSALAMMUALIKUM      T_______________________T 

No comments:

Post a Comment