Tuesday 5 July 2011

..........

                    Hye guys . Actually , hari ni , masa aku tengah menaip ni , mood aku semua tidak ada . empty  huh . I don't know what happen to me sejak kebelakangan ni , aku dah tak selalu ceria , aku rasa semangat nak belajar dah hilang , dah berputus asa nak belajar and anythings laa yang sedang bermain difikiran aku sekarang ni . . mungkin aku jadi macam ni disebabkan aku tiada kawan rapat di sekolah or bestfriends ? tiada kawan untuk aku berkongsi masalah ? feel lonely ?  . huh 
                    Kadang-kadang bila aku tengah ada problems , aku tak tahu nak share dengan sapa . Bila aku nak bagitau kawan-kawan aku yang aku agak percaya laa kat dia . there's no want to listen my problem , malahan , dia orang cuma macam menganggap ape yang aku cakap tu macam ye ye . . huh .  dieorang buat mcm tu , ape lagi , aku terpaksa laa melepaskan senyuman di depan dieorang plus kehampaan yang sangat  perit yang berada di dalam hati aku . Pabila dieorang tak nak dengar luahan isi hati aku or my problem *cewah ayat xD . aku terpaksa memendam masalah itu sendiri . tapi , aku tak mampu , semakin banyak aku menyimpan masalah , semakin bertambah . ya allah . adakah ini di namakan dugaan hidup ? huh . i juzt try to solve all my problems by my own self , but , i can't . seriously , i reallly need someone who i really believes at her/him can share my problems and help me . but , huh . i really don't know what happen to me . i juzt want my spirit  back to me , i juzt want back my smile , i juzt want diligent on my study , i juzt want my laugh back , but , . there's no one can't help me . i don't know what to do . i juzt try to build that and get back my spirit back by my own self . but i can't . huh . adakah aku sudah menyerah diri ? aku pun tak tahu laa jika sekarang ini aku sudah give up or tak  . huh . i don't know ! i don't know ! i don't know !
                    Di sekolah ? hmmm . Actually , i don't have a close friend . ada memang ada and nama dia AZRIE . tapi tu dulu , tapi sekarang sahabat karib aku dah tak ngam dengan aku . mungkin  disebabkan oleh die bercampur dengan budak-budak yang selalu lepak kat cc . Cuma dia jelaa dulu sahabat karib aku . bila pergi mana-mana or share problems , selalu dengan dia . tapi itu semua dulu . yelaaa , masakan berlalu kehadapan , manusia pasti akan kehadapan juga . tapi , aku nak sahabat lama aku tu balik semula kepada perangai dia asal . Aku nak study sama-sama dengan dia . nak buat-buat ape-ape je dengan dia . aku sedih sangat bile kawan karib aku berubah perangai dia daripada baik kepada bla blla bla ~ tapi , aku telah bertekad untuk mengubah dia kembali kepada diri dia yang dulu dan pada diri dia yang asal supaya belajar . aku hendak menolong  semua nie  disebabkan aku risau dengan masa depan dia dan disebabkan tahun depan kiteorang ada peperiksaan besar iaitu SPM .Aku tak nak dia lalai dalam hiburan dia , jadi aku sebagai kawan karib dia . must help him .  tak ada laa sampai nak ubah semua , juzt nak ubah dia rajin dalam pelajaran je and nak dia berusaha dalam pelajaran dia je .i know , it not easy as i think  . but , i will try with all my best . :) insyallah  . 
                    Feel lonley ? yeah . some time , i feel so lonelyyy , u know , bila rehat je , haha . Semua member-member aku turun pergi koprasi , tinggal laa aku seorang diri pergi ke kantin , selepas membeli belah di situ , aku terus cepat-cepat masuk ke kelas semula dengan membawa makanan yang dibeli di kantin . dan lepak bersama-sama dengan budak cina yang tak seberapa je duduk dalam kelas tu . haha . bilaa duduk sorang-sorang tu aku berasa sunyi giler . tapi nasib baik ada chan wai khiew *my old friend from sekolah rendah lagi . huh . aku tak berasa bosan . Bila datang kat aku je dah tak ada benda lain dia tanya "AE , KHAIRUL , AWAK ADA MAIN GAME NIE BLA BLA BLAA " , Aku pun layankan jelaa ape dia cakap :) maybe i need my old friend or new friends which can understand myself  :)
                      Need attention ? huh . yeah . i think so . but ,  it juzt a dream . :')
                   Huh , hampir menitis air mata ini sedang aku menulis ayat-ayat luahan hati aku ini daripada mula hingga laa akhir. aku harap korang tidak ketawa or sindir aku laa ye dengan ape yang aku tulis ni . aku tau , ayat aku tu ada sikit-sikit seakan perempuan , tetapi , kita sebagai manusia , mesti ada hati dan perasaan yang harus diluahkan pabila dirinya tidak dapat lagi memendam perasaan itu . tapi , hati aku ini masih lagi dibebani dengan masalah yang tak tahu aku mahu berkongsi dengan siapa . okeylaaa , sampai disini sahaja laaa aku luahkan isi hati yang cuma 3% from my heart . and still have 97% at my heart yang masih disimpan . huh . luahan hati K.A . ASSALAMUALAIKUM :)
                    
                  
                   
                  

No comments:

Post a Comment