Saturday 13 August 2011

OMG !

                Assalamualaikm to all blogger , blog ini sudah lama tak ku update . Maklumlaaaa , minggu exam weyyy ! hihi . tapi sebelum ni tak exam pun aku tak update . malas giler . Tapi ada gak perasaan nak MENGupdate  . hee . Tapi kemenangan berpihak kepada malas . huhu . Okey , bulan ni merupakan bulan yang mulia bagi seluruh umat islam seluruh dunia . Bulan yang penuh barakah gitu and sekarang pun dah masuk hari ker 14 puasa . Terasa kejap pulakkan . pejam celik pejam celik dah 14 hari berpuasa . Nanty , pejam celik pejam celik , dah nak raya . Tapi kalau pejam celik pejam celik tapi tak celik-celik macam mana ? . haaa ? ayookkk ! hee . 




                 OMG ?! apakah itu ? ORANG MAKIN GILA @ OH MY GOD ? heee . 2 2 ada . Orang makin gilaa boleh dikategerikan kepada gila main mercun , gila main meriam . gila terawih , gila plus tak sabar nak collect duit raya , maklumlaa dah nak dekat raya . ahaha . sapa yang tak sabar seyyy nak collect duit raya , aku pun tak sabar . tapi tak ada laa macam dulu , datang rumah orang nak beraya . orang tak kenal pun aku main raya. haha . Sekarang nak buat macam tu amat membengangkan dan amat memalukan . haha . sekarang ,  terpaksa laa raya hanya duduk dirumah dah hanya menolong melipat kain . hahaha . gila nak balik kampung ! macam aku laaa . nak balik kampung tak sabar ! lagi-lagi balik time raya . and lagi-lagi kampung aku dengan  SI DIA dekat . awwww <3 haha . Memang happylahkan . 




                  
            OH MY GOD ! maksud ? tak ada laaa . Dalam kegairahan aku menyambut puasa and nak sambut raya ni ada juga terselitnya kepayahan and kesulitan yang teramat iaitu exam ! WTF ! WTF ! WTF ! alamak ! semak betul laaa , orang nak beraya boleh pulak ada exam , nasib baik exam masa puasa , kalau time raya memang aku tak datanglahkan . haha . okeyyy , sekarang sedang aku menaip , buku sedang berada di hadapan ku iaitu BUKU SEJARAH , dari pagi tadi asyik terbukak je . tak di baca-baca . And ada sebab lain aku tak baca . INI SEMUA SALAH MUKA BUKU  . Muka buku telah mengalihkan pandangan ku ke skrin com . grrrr ~ macam nak pecahkan je com ni . 










                     
              Di sebalik kegembiraan nak beraya ni ada jugak terselitnya KEGEMBIRAN YANG TERAMAT SANGAT . Feel happy ! what ur mean by happy ? . tak adalaaa . sekarang ku telah ada seseorang yang amat bermakna dalam hidupku and dia juga telah menjadi sebahagian dalam hidup aku . aku bahagia sangat-sangat sekarang . I LOVE U !  thankz yar coz u come at my life :') i will take care u ! 
                   
                   


            Okeylaaa , sampai disini sahajalaaa aku bercerita , nanty jikalau ada masa lapang akan aku update lagi ni blog and akan ku ubah suai ini blog sebab ini blog dah lama tarak tukar background . heee . 
btw , aku nak minta maaf if aku tulis kat atas tu ada terlebih atau terkurang ker and maaf ye if blog aku buruk . aku tak pakar mengedit .  maafkan saya ye  :)
assalamualikum . 

No comments:

Post a Comment